Σε αρκετά από τα προηγούμενα κείμενα μας έχουμε γράψει ότι η εγκληματική ακροδεξιά κυβέρνηση που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα έχει βαλθεί να γυρίσει τη χώρα 50 χρόνια πίσω σε όλα τα επίπεδα.
Οι πνευματικά ανάπηροι συνοδοιπόροι του Σαμαρά, σε συνδυασμό με τα εναπομείναντα πολιτικά πτώματα του διαλυμένου ΠΑΣΟΚ, που επιμένουν να μολύνουν την πολιτική και κοινωνική ζωή του τόπου με την άθλια παρουσία τους, θέλουν να βυθίσουν ολόκληρη την ελληνική επικράτεια στο πνευματικό σκότος για να κερδίσουν λίγες μέρες ζωής παραπάνω.
Το πιο πρόσφατο χτύπημα ήρθε από τη μεριά του Μιχάλη Χρυσοχουντίδη, πρώην περήφανου υπουργού ΠΡΟ.ΠΟ και γνωστής αμερικάνικης μαριονέτας, που είχε μετατρέψει την αστυνομία σε προσωπική εταιρία φύλαξης της αφεντιάς του και τους μπάτσους σε ορκισμένους μπράβους του. Με αφορμή τα εγκαίνια της ΔΕΘ, που θα ανοίξει τις πύλες της σε λίγες μέρες, ο αδιάβαστος, αλλά υπουργός Υποδομών, Μιχάλης έκανε το θαύμα του (αντιγράφουμε από καθεστωτικό site):
"Εξερχόμενος από σύσκεψη - στη Θεσσαλονίκη - με αντικείμενο την πορεία του έργου του μετρό και την κατάρτιση χρονοδιαγράμματος δράσεων για το επόμενο εξάμηνο, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ακόμη ότι πρόκειται να ληφθεί μέριμνα για την κάλυψη των εξόδων μετεγκατάστασης, σε άλλες περιοχές, εμπόρων και επαγγελματιών που οι επιχειρήσεις τους έχουν αποδεδειγμένα πληγεί από τις καθυστερήσεις στα εργοτάξια. Ωστόσο, δεν επεκτάθηκε σε περαιτέρω λεπτομέρειες, σε σχέση με το πότε και το πώς θα προχωρήσει η όλη διαδικασία, ούτε σχετικά με το αν θα υπάρχει πλαφόν στο ύψος των δαπανών που θα καλύπτονται".
Το μετρό της Θεσ/νίκης είναι μία τραγική ιστορία για τους κατοίκους της πόλης, ιδιαίτερα για αυτούς που έχουν μαγαζιά σε δρόμους που είναι εδώ και χρόνια κλειστοί εξαιτίας των έργων. Το έργο υποτίθεται ότι θα τελείωνε το 2012 και θα παραδίνονταν στους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Σήμερα, μας μένουν 4 μήνες μέχρι να μπει το 2014 και οι υπεύθυνοι του έργου "εκφράζουν την ελπίδα (!) ότι το μετρό θα είναι έτοιμο το 2016. Φυσικά, η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική. Οι συνεχόμενες απολύσεις εργαζομένων, η έλλειψη ρευστότητας, οι προβλεπόμενες και απρόβλεπτες καθυστερήσεις, οι αρχαιολογικές έρευνες, η απίστευτη προχειρότητα της μελέτης για την κατασκευή του έργου και η απάθεια των αποχαυνωμένων κατοίκων της πόλης εγγυώνται ότι το μετρό δεν θα τελειώσει πριν το 2327. Υπάρχει και η πιθανότητα να μην τελειώσει ποτέ.
Όποιος κάνει μία βόλτα στις οδούς Δελφών, Μπότσαρη, Μακεδονίας και στους γύρω δρόμους θα καταλάβει ότι μιλάμε για μία κυριολεκτικά ισοπεδωμένη περιοχή. Το 40% των μαγαζιών είναι κλειστά αφού σαν να μην έφτανε η οικονομική κρίση, ήρθαν και οι λαμαρίνες του μετρό για να σιγουρέψουν τον ερχομό του λουκέτου. Τα όποια έργα γίνονται με ρυθμούς χελώνας, όλοι όσοι πιστεύαν ότι με την ολοκλήρωση του έργου θα ρεφάρουν την οικονομική ζημιά που έχουν υποστεί έχουν καταλάβει ότι μέχρι να γίνει το μετρό δεν θα έχει μείνει τίποτα όρθιο και ξαφνικά έρχεται μία ξεδιάντροπη μαριονέτα των πολιτικών ακραίας λιτότητας για να δηλώσει ότι "θα ληφθεί μέριμνα για τις επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από τις καθυστερήσεις". Έτσι απλά, με καθυστέρηση 2 χρόνων και χωρίς λεπτομέρειες για το που, το πως και το πότε. Δηλαδή παπαριές για να περνάει η ώρα, μέχρι να γίνει η Έκθεση.
Το 1965, "κυκλοφόρησε" η ελληνική κωμωδία με τίτλο "Υπάρχει και φιλότιμο". Το σενάριο της ταινίας είναι βασισμένο στον περιβόητο υπουργό Μαυρογιαλούρο ο οποίος μοιράζει αφειδώς υποσχέσεις στον απλό λαό, παρόλο που δεν έχει ιδέα για το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα και για την αντιπάθεια του λαού προς το πρόσωπο του. Το 2013, έρχεται ο Χρυσοχουντίδης, να δώσει υποσχέσεις για το στοιχειωμένο μετρό της Θεσσαλονίκης, σε μία πόλη που η μόνη ελπίδα της για οικονομική ανάκαμψη βασίζεται στις επιτυχίες του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ. Τραγικά πράγματα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν μας χωρίζουν και τόσα πολλά από τις εποχές του Μαυρογιαλούρου. Για την ακρίβεια, οι σύγχρονοι πολιτικοί τον έχουν ξεπεράσει ήδη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου