Ο θάνατος του 19χρονου Θανάση εξαιτίας ενός κωλοεισιτήριου δεν φάνηκε ικανός να χαλάσει τα σχέδια της κυβέρνησης και των απανταχού καλοπληρωμένων υποστηρικτών των πολιτικών ακραίας λιτότητας.
Το πρώτο βήμα που χρειάζεται να κάνεις για να λύσεις ένα πρόβλημα είναι να καταλάβεις ποιο είναι το πρόβλημα. Η δυσάρεστη αλήθεια είναι ότι ένα πτώμα ενός νεαρού παιδιού δεν μπορεί να οδηγήσει την πλειοψηφία της θλιβερής ελληνικής κοινωνίας στην κατανόηση του προβλήματος. Πρέπει να είσαι τυφλός για να μην μπορείς να δεις ότι μετά από 3 συνεχόμενα χρόνια μνημονιακής πολιτικής η απαίσια ελληνική κοινωνία έχει αποκτήσει μία αξιοθαύμαστη απάθεια απέναντι στις κραυγαλέες και βάρβαρες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα. Μάλιστα, όπως απαιτεί η παράλογη συμπεριφορά, έχει κάνει και ένα βήμα παραπάνω: Χωνεύει τις εύκολες απαντήσεις, που οικοδομούνται μακριά από τη ρίζα του προβλήματος και αθωώνουν προκαταβολικά κάθε άθλια μαριονέτα του ΔΝΤ.
Στην περίπτωση του Θανάση, οι κυβερνητικές απαντήσεις (έτσι όπως εκφράστηκαν από επίσημα και ανεπίσημα διανοούμενα χείλη που έχουν εθιστεί στον στοματικό έρωτα προς κάθε ηλίθια μορφή εξουσίας που τους κάνει τα χατήρια) ήταν πολύ απλές, όπως ακριβώς και στις προηγούμενες μακάβριες περιπτώσεις. "Αν δεν είχε λεφτά για εισιτήριο, ας πήγαινε με τα πόδια ή ας καθόταν σπίτι του". Στην περίπτωση των 3 φοιτητών στη Λάρισα που πέθαιναν από το μονοξείδιο του άνθρακα, επειδή θέλησαν να ζεστάνουν το δωμάτιο τους με τη θερμότητα που έβγαζε η αυτοσχέδια ψησταριά τους, η απάντηση ήταν "ας είχαν τις απαραίτητες γνώσεις και θα ζούσαν". Για την κατακόρυφη αύξηση που έχουν παρουσιάσει οι αυτοκτονίες στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, η απάντηση είναι πως "η αυτοκτονία είναι μία ψυχική διαταραχή που δεν έχει σχέση με οικονομικά θέματα".
Με την ίδια λογική, αν σε λίγους μήνες από τώρα ένας άνθρωπος, που μόλις πετάχτηκε από το σπίτι του επειδή χρωστάει το στεγαστικό δάνειο σε μία τράπεζα, φουντάρει από τον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας, η μνημονιακή απάντηση θα είναι πως "επιτρέπεται να πηδάμε στο πεζοδρόμιο μόνο αν μένουμε στον πρώτο όροφο". Αν κάποιος που δεν έχει να φάει, βρει μέσα στα σκουπίδια το επόμενο γεύμα του και τελικά πεθάνει από κάποια μορφή μόλυνσης, η πληρωμένη απάντηση από τα νεοφιλελεύθερα καραγκιοζάκια θα είναι "οι γιατροί συνιστούν να μην τρώτε τα φαγητά που είναι μέσα στους κάδους". Έτσι απλά. Θα είναι κρίμα να διαλυθεί ένα πανάκριβο τραπεζικό success story εξαιτίας μερικών εκατοντάδων χιλιάδων νεκρών, εξαθλιωμένων, ανέργων και ανασφάλιστων. Για όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμα, ας το γράψουμε για άλλη μία φορά:
Το τίμημα για την οριστική επικράτηση των πολιτικών ακραίας λιτότητας είναι η οικονομική εξόντωση, η περιθωριοποίηση και ο θάνατος των οικονομικά ασθενέστερων. Αν σήμερα ή αύριο είσαι άρρωστος και δεν έχεις λεφτά για να πάρεις τα φάρμακα σου ψόφα. Ψόφα ρε μαλάκα διεφθαρμένε που είσαι υπεύθυνος για το δημόσιο χρέος της χώρας, αυτό που προσπαθεί να μειώσει κοτζάμ Άδωνις Γεωργιάδης. Αν δεν μπορείς να ζεσταθείς το χειμώνα, επειδή δεν έχεις λεφτά για θέρμανση, απόλαυσε το κρύο. Κάθε μέρα που περνάει ανεβάζει τον δείκτη της πελώριας βλακείας που έχει σκεπάσει τη χώρα. Όλοι θέλουν να δούνε τον διπλανό τους να χτυπιέται, να ταλαιπωρείται και να υποφέρει περισσότερο από αυτούς. Αυτοί που είναι μέσα στα σκατά μέχρι τα γόνατα γελάνε με αυτούς που είναι μέσα στα σκατά μέχρι το λαιμό και μισούν θανατηφόρα αυτούς που θέλουν να διώξουν τα σκατά από πάνω τους.
Αυτό είναι πράγματι ένα success story. Μόνο που δεν αφορά την οικονομία, αλλά την καθαρόαιμη ελληνική βλακεία.
Στην Τυνησία ο θάνατος του εικοσιεξάχρονου μικροπωλητή Μοχάμεντ Μπουαζίζι. 17 Δεκεμβρίου 2010, έφερε τα πάνω - κάτω σε όλα τα αραβικά κράτη, ακόμα και σε αυτά με σκληρό δικτατορικό πρόσωπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς, δεν πέθανε άδοξα.
Λέω ευτυχώς, γιατί αν οι πατριώτες του ήταν Ελληνες θα τον κατηγορούσαν πως αυτός φταίει για την οικονομική κρίση και όλοι αυτοί που με πτυχία έχουν το θράσος να πουλάνε λαχανικά χωρίς άδεια.
Την ώρα που όλος ο κόσμος βράζει οι Έλληνες εξακολουθούν να ενημερώνονται και να έχουν νοοτροπία "Πρετεντέρη".
Ζούμε σε μια περίοδο που πλέον στις μαύρες σελίδες της ιστορίας δεν θα καταγράφονται μόνο οι πουλημένοι πολιτικοί αλλά και μεγάλη μερίδα "βολεμένων"
Κάθε μέρα που περνάει ανεβάζει τον δείκτη της πελώριας βλακείας που έχει σκεπάσει τη χώρα. Όλοι θέλουν να δούνε τον διπλανό τους να χτυπιέται, να ταλαιπωρείται και να υποφέρει περισσότερο από αυτούς. Αυτοί που είναι μέσα στα σκατά μέχρι τα γόνατα γελάνε με αυτούς που είναι μέσα στα σκατά μέχρι το λαιμό και μισούν θανατηφόρα αυτούς που θέλουν να διώξουν τα σκατά από πάνω τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ελληνικη πραγματικοτητα μεσα σε 5 σειρες.Δυστυχως παλευουμε για ενα καλυτερο χθες κ οχι για ενα καλυτερο αυριο. la lucha sigue...
ξυπνάτε , ξεκινήστε να αντιλαμβάνεστε ότι χωρίς νόμους θα ζούσαμε σε ζούγκλα και μετά ξαναελάτε να τα πούμε
ΑπάντησηΔιαγραφή"Το κράτος είναι η μετεξέλιξη μιας συμμορίας από μπράβους. Οι νόμοι είναι η μετεξέλιξη ενός καταλόγου με τις επιθυμίες των πλούσιων δουλοκτητών". Ερνστ Αλεξάντερ Ράουτερ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τα πούμε σύντομα, μην στεναχωριέσαι
Αυστριακός ανένταχτος αριστερός συγγραφέας.....με την παράγραφο αυτή που θέλει να δείξει με στοιχεία υπερβολής τα αλληλοεξαρτώμενα συμφέροντα πίσω από τις δομές και όχι ισοπεδωτικά όπως το χρησιμοποιείς εσύ χωρίς να αναγνωρίζει δηλαδή την αναγκαιώτητα ύπαρξης των νόμων γενικότερα.
Διαγραφήδιάβαστο σωστά ίσως σου μείνει κάτι.....
τι να σου απαντήσω κατα τα άλλα, τι να απαντήσω πραγματικά σε κάποιον που βγήκε από ένα παραμύθι και δεν πιστεύει στους νόμους ή σε κανόνες συμπεριφοράς.
Τέλος στεναχωριέμαι αν χρειαστεί να πλακωθώ με ένα τυπάκι σα εσένα διότι μόνο το ξύλο θα μείνει...
mister την αναλυση της παραγραφου εσυ την εκανες?και ποιος σου ειπε πως σε μια αταξικη-αναρχικη κοινωνια δεν θα υπαρχουν κανονες που θα εχουν θεσπιστει με βαση την ηθικη εναν αξιακο κωδικα και το σημαντικοτερο απο τα ιδια μελη της εκαστοτε κοινωνιας?? καλυτερα να μασας παρα να μιλας σε τετοιες δδυσκολες και ζωρικες εποχες
Διαγραφήεγώ την έκανα , εσύ από το παραμύθι θα βγείς για να καταλάβεις ότι δεν είμαστε αγγελικά πλασμένοι?
Διαγραφήδεν το πιάνεις ότι μπορεί να είμαι τρελαμένος ή συνηδητά κακός επειδή θα μπορώ ή θα θέλω ? δεν αντιλαμβάνεσαι πραγματικά την φύση των ανθρώπων που κάποιοι θέλουν σωστό ή λάθος περισσότερα από αυτά που τους δίνονται ή από τους άλλους ?
ποιά αταξική κοινωνία και μπούρδες , με κανόνες (άλλη ονομασία των νόμων) με βάση την ηθική ?
ποιάνού ηθική την δική σου , την δική μου ή του παιδεραστή απέναντι ?
τι στα σκατά 15χρονα γράφουν εδώ , σχολείο δεν θα πάτε ρε, αλλά τι λέω ακόμα αύγουστος.
trava re petamene apo edw.exei tosa site kai blogs pou einai proskeimena sto nohtiko soy epipedo pou einai lg pio katw apo tou pretenterh.o polemos exei kurhxthei einai TAKSIKOS k o kathenas epilegei meria,esu ekanes th epilogh sou.me atoma san esena tha ta poume stous dromous kai tha lavete analoges apanthseis.
Διαγραφή...όπως όλες τις άλλες φορές...πιτσιρικά μου ?
Διαγραφήόταν τα επιχειρήματα τελειώνουν ξεκινά οι μπούρδα για υποταγμένους και ανυπότακτους....
...τωρα γιατί γράφω εδώ ?
...θέλω να ακούσω και κάτι άλλο αλλά πίπες, πιτσιρίκια που νομίζουν πως πετόντας πέτρες κάνουν ταξικό πόλεμο, ενένταχτοι πιτσιρικάδες που στα 30+ γίνονται όλοι πιο βασιλικοί του βασιλέως.
που είναι ρε οι χιλιάδες φοιτητες που βγήκαν τα τελευταία 10 χρόνια από τα πανεπιστήμια ?
...γλύφουν παπάρια για μια θεσούλα.
είμαι εγώ προσκυνημένως και εσύ είσαι ο ποιός ?
...μπουχεσάκο
paizei na sai polu apogohteumenos apo olous kai ap ola gurw sou kai den ksereis ti sou ftaiei.kai mono o elitismos pou xrhsimopoieis deixnei thn diathesh pou exeis gia na akousei kati diaforetiko.ase mas emas ta 15xrona paidakia na petame petres kai esu kane ton agwna sou me ton diko sou tropo.h istoria tha mas krinei olous.oso gia tis apanthseis an eisai fasistakos ksereis polu kala tis mapes pws tis arpazete kai pws xwris tis aderfes me tis aspides den uparxete.lhksto edw den tha kseutilisoume to blog kai sunepws thn prospatheia twn atomwn pou to diaxeirizontai.
Διαγραφήκαλα που υπαρχουν ξυπνιοι σαν εσενα και ζουμε σε παραδεισο με εργασικαη ασφαλεια ελευθερια δημιουργηκοτητα και χωρις ιχνος κανιβααλισμου
ΑπάντησηΔιαγραφή...κοίτα άλλο που ζούμε και άλλο αν αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη ύπαρξης τους , δεν είπα κάτι παραπάνω.
Διαγραφή