Σελίδες

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

ΚΡΙΣΗ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ


Σύμφωνα με έκθεση της Διεθνής Αμνηστίας με τίτλο "Αστυνομική Βία στην Ελλάδα: Όχι μόνο μεμονωμένα περιστατικά", η αστυνομία στην Ελλάδα χρησιμοποιεί συστηματικά υπερβολική βία, περιλαμβανομένων χημικών, εναντίον κυρίως ειρηνικών διαδηλωτών.

Συγκεκριμένα, η έκθεση κάνει λόγο για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων που διαπράχθηκαν από μέλη των σωμάτων ασφαλείας και την ανικανότητα ή την απροθυμία της αστυνομίας και των δικαστικών αρχών να οδηγήσουν τους υπεύθυνους σε λογοδοσία. Σύμφωνα με τη Διεθνή Αμνηστία, οι διαδηλωτές, κυρίως εκείνοι που ξυλοκοπούνται ή δέχονται χημικά από την αστυνομία, συχνά δεν μπορούν να κάνουν καταγγελία, καθώς τη στιγμή εκείνη δεν είναι σε θέση να σημειώσουν τον ατομικό αριθμό αναγνώρισης των αστυνομικών που διαπράττουν την παραβίαση, ο οποίος ενίοτε βρίσκεται στο πίσω μέρος του κράνους τους - αν το φορούν καθόλου.

Σύμφωνα πάντα με την έκθεση, κατά τη διάρκεια της σύλληψης και της κράτησης, διαδηλωτές έχουν ξυλοκοπηθεί και έχουν στερηθεί πρόσβαση σε γιατρό ή δικηγόρο. Τη μεταχείριση αυτή, επίσης, υφίστανται άνθρωποι που κατηγορούνται για συμμετοχή σε εγχώριες ένοπλες ομάδες, μέλη ευάλωτων ομάδων, όπως μετανάστες και αιτούντες άσυλο που κρατούνται για μεταναστευτικούς σκοπούς, καθώς και κοινότητες που ζουν στις παρυφές της κοινωνίας, περιλαμβανομένων πολλών Ρομά.

Η έκθεση δεν αποκαλύπτει τίποτα καινούριο. Γράφει αυτά που βλέπουν όλοι όσοι έχουν μάτια και έχουν καταλάβει ότι οι λυσσασμένες δυνάμεις καταστολής της δημοκρατίας - ένστολοι ναζί έχουν ξεφύγει και αισθάνονται ότι κανένας δεν μπορεί να τους ενοχλήσει. Αυτό το αίσθημα ασφαλείας δεν αποκτήθηκε από τη μία μέρα στην άλλη. Οι μπάτσοι έχουν καταλάβει ότι το φάντασμα της δημοκρατίας τους έχει απόλυτη ανάγκη για να καταφέρει να διαιωνίσει την ύπαρξη του και γνωρίζουν ότι αν αλλάξει η κατάσταση, θα είναι οι πρώτοι που θα γνωρίσουν την οργή του αγωνιζόμενου λαού στο πετσί τους.

Επιπλέον, οι μπάτσοι ξέρουν και τις εντολές που τους δίνουν οι ανώτεροι αξιωματικοί της αστυνομίας, όπως και η αρμόδια πολιτική ηγεσία. Αν υπήρχε έστω και ένας σοβαρός μπάτσος θα έβγαινε δημόσια και θα έλεγε επώνυμα ότι "Στις 29/6/2011 είχαμε εντολές να τσακίσουμε τον κόσμο στην πλατεία Συντάγματος, να τους πνίξουμε στα δακρυγόνα και, αν χρειαστεί, να θάψουμε και 2-3 για παραδειγματισμό" ή κάτι παρόμοιο. Κανένας μπάτσος δεν το έκανε. Μετά τα αποτελέσματα των τελευταίων εκλογών, είναι βέβαιο ότι η κρατική βία θα αυξηθεί, αφού αυτό θέλουν αρκετοί γκιαούρηδες. Και αυτό θα έχουν.

Εδώ και αρκετές μέρες, έχει ξεκινήσει μία πρωτοφανής έφοδος της αστυνομίας σε όλη την ελληνική επικράτεια για να "δέσει" κόσμο. Τροχαίες παραβάσεις, χρέη στο δημόσιο, αστείες μικροποσότητες ελαφριών ναρκωτικών (ναι, από αυτά που υποτίθεται ότι θα νομιμοποιούσαν λίγο καιρό πρίν) και δεκάδες χιλιάδες συλλήψεις. Ο στόχος αυτής της εκστρατείας είναι διπλός. Από τη μία να μπει χρήμα στα άδεια κρατικά ταμεία και από την άλλη να εξαπλωθεί ένα κλίμα φόβου στην κοινωνία. Τα πρωτεία τα έχει για άλλη μία φορά η μοναδική αστυνομική διεύθυνση της Θεσσαλονίκης και οι τοπικοί σερίφηδες. Λίγο ακόμα και οι κάτοικοι της πόλης θα νομίζουν ότι μένουν στο Καράκας της Βενεζουέλας ή στη Μπογκοτά της Κολομβίας με τόσες "εγκληματικές οργανώσεις" που δρούνε στην περιοχή.

Κάποιοι ματαιόδοξοι τύποι, που μετά από άφθονο γλύψιμο στον Χρυσοχουντίδη κάθισαν στην καρέκλα που ήθελαν, παίζουν συστηματικά με τις ανθρώπινες ψυχές. Παρακολουθούνε όλα τα κινητά τηλέφωνα, μπουκάρουν σε σπίτια, βρίσκουν οικιακό εξοπλισμό που τον βαπτίζουν "όπλα", διοχετεύουνε τις παπαριές τους σε κάτι δημοσιογραφάκια της πλάκας, που για 50 ευρώ σκοτώνουν και τη μάνα τους, δημιουργούνε κλίμα και στη συνέχεια χρησιμοποιούνε το κόλπο περί "εγκληματικής οργάνωσης". Προχθές, με βάση την ποδοσφαιρική προτίμηση, χθές με βάση τις πολιτικές πεποιθήσεις, αύριο με βάση το χρώμα ματιών. Αν αναλογιστούμε ότι στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα, ας ετοιμαστούμε για τα χειρότερα.

2 σχόλια:

  1. τα τελευταία κείμενα το ένα καλύτερο απ'τ'άλλο. προετοιμασμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oi mpatsoi exoun ksesalosei gia ta kala. Mono emeis to vlepoume re paidia, pou tha paei ayti h istoria?

    ΑπάντησηΔιαγραφή